29 Nisan 2018 Pazar

Liseli Seks Hikayeleri;

Mezuniyet gecesi içkiyi fazla kaçırınca olanlar olmuş!!

Merhaba Liseli Seks Hikayeleri severler. Bugün sizlere mezuniyet gecesi fazla alkol alıp sarhoş olunca nasıl sikiştiğimi anlatmak istiyorum. Peçeteleri hazırlayın şimdiden deliler gibi iliklerinize kadar boşalacaksınız. Ben 18 yaşına yeni girmiş ve lise son sınıda giden bir kızım.

Açıkçası fazlası ile açık görüşlü ve hemen hemen canımın istediği her şeyi kimseye sormadan yapabilecek bir kızım. Ben istiyosam başkasının ne düşündüğünün ne istediğinin gerçekten benim için hiçbir önemi yoktur.  Sonuç olarak okulun son zamanları gelmişti haliyle mezuniyet gecesi düzenlenecekti.

Ama bu mezuniyet gecesini düzenlemek o kadar sıkıntılı bir hal almıştı ki her kafadan bir ses çıkıyor ve hiçbir şekilde bir orta nokta bulunamıyordu. Birisinin gerçekten bu konuya el atması gerekiyordu. Tabii o kişi de bendim. Ortada iki sorun vardı biri gidelecek yer diğeri içki. Herkez neredeyse 18 yaşını geçmişti ama geçmeyenlerde vardı.

Ve sınıfta içkili mekan olmamasını isteyen fazlaca kişi vardı. Hatta bu istek nerdeyse yarı yarıyaydı. Zaten bu sorunu çözesek mekan sorunu da çözebilecektik. Bende gideceğimiz mekanın alkollü bir mekan olmayacağını gayet hoş ve nezih bir restourant olacağını daha sonrasında içmek isteyen arkadaşlarla beraber önceden ayarlayacağımız bir gece klubüne gidecektik.

Bu şekilde herkesin isteklerini gerçekleştirmiştim. Mezuniyet gecesi gelip çatmıştı. Tüm erkekler jilet gibi giyinmişti. Tüm kızlarda kısacık giyinmiş ve inanın hepsi taş gibi olmuştu tabi bende onlardan biriydim. Sonuç olarak sonunda restouranta geçmiştik canlı müzik eşliğinde yemeklerimizi yiyorduk yemekler bitince eğlenmeye başladık ve artık gecenin sonu gelmişti.

Biz gece klubüne gidecek tayfa ile kalmış ve gece klubüne geçmiştik. Bizim için esas eğlence burasıydı. Herkes delile gibi eğleniyor delile gibi içiyordu. Öpüşenler mi dersiniz elleşenler mi dersiniz her türden insan vardı. Tabii ben o ara deli gibi içiyorum.

İyice kendimden geçmeye başlamışım. O ara yanıma iki knka geldi ve benşmle konuşmaya ve bana dokunmaya başladılar benim de hoşuma gitmeye başlamıştı ve alkolünde etkisiyele öpüşüyorduk orta yerde ama zaten herkes gitmişti. Sonra bu iki kanka beni kollarımdan tutup barın tuvaletine götürdü ve hemen beni soymaya ve yalamaya başladılar ben çırılçıplaktım ve deliler gibi yalanıyor ve öpüşüyordum.

Artık çocuklar dayanamadı ve biri sikini amıma geçirdi diğeri bir şey yapmıyodu. Ben ağzıma verecek herhalde diye düşünürken diğer çocukta götüme dayadı sikini. Kankalar beni hem götümden hem amımdan aynı anda sikiyorlardı ben çığlıklar atıyor kapıları yumtukluyor kendimden geçiyordum.

İnanın hayatımda hiçbir sikişten bu kadar zevk almadım ben bu şekilde yaklaşık 20 25 dakika sikiştikten sonra amımı siken çocuk bir anda amımdan sikini çıkardı ve ağzıma verdi ben onun sikini yalamaya başlamıştım ama götümü siken çocuk durmak bilmiyordu.

Ben tam ağzımdakini yalayıp boşaltmaya başlamıştım ki götümü siken çocukta içime deliler gibi boşalmaya başladı ve sikini götümden çıkarı aynı andan oda sikini apzıma verdi ben iki sikide ağzıma almış ve siklerini tertemiz yapmıştım.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil