29 Nisan 2018 Pazar

Lezbiyen Seks Hikayeleri;

Üniversite yurdunda inanılmaz lezbiyen ilişkiler yaşadım.

Merhaba Lezbiyen Seks Hikayeleri severler. Bugün sizlere başımdan geçen inanılması fazlası ile güç olan ama yüzde yüz gerçek olan üniversite yurdunda yaşadığım inanılmaz lezbiyen ilişkiden bahsedeceğim.

Gerçekten yurtlarda daha önce böyle bir şey yaşandı mı yaşanmışmı bilmiyorum ama böyle bir olayında fazlası ile zor yaşanacağını da biliğimden kendimi bu konuda fazlası ile de şanslı hissediyorum. Üniverste yurtlarını (KYK) bilen bilir genellikle 3 kişilik odalar mevcuttur ve çoğu zaman odadaki 3 kişi o kadar saçma eşleştirilir ki hep bir tartışma hep bir kavga döner odada.

Bende bu sebeplerden dolayı ilk başta üniversite yurdu çıktığında acaba gitmesem mi pişman olur muyum diye düşünmeye başlamıştım. Tabii artılarını ve eksilerini fazlası ile değerlendirip sonunda kyk da kalmaya karar verdim. Çünkü  özel yurtlar fazlası ile pahalıydı ve zaten aileme yük olacaktım daha da fazla yük olmak istemiyordum.

O yüzden  kyk yan, üniversite yurduna her şeyi göze alarak kayıt yaptırdım. Sonra eşyalarımı alıp odama geçmiştim ve dolabıma eşyalarımı yerleştirmiştim. Odada tektim ve gelen giden de yoktu. Gerçekten hep böyle mi devam edecekti bilmiyordum ama tek kalmak çok ta kötü değildi sonuçta nasıl insanlar gelecek bilmiyordum.

İlk hafta böyle geçmişti artık kimse gelmez derken Pazar akşama doğru iki kızın geldiğini gördüm odaya evet yeni oda arkadaşlarımdı tanışmıştık onlarda eşyalarını yerleştirdiler ve o gün çok bir şey yapmadan yattık ve uyuduk. Sabah hepimiz kahvaltıya inmek için kalkmıştık. Yavaş yavaş tanışıyor ve sohbet ediyorduk.

Hafta içi okul yurt falan derken zaten çok yoruluyorduk ve öyle çok detaylı da tanışamamıştık. Ve sonunda nihayet hafta sonu olmuştu kızlarla gece oturup sohbet ediyorduk. Birden kızlara dönüp sevgilileri olup olmadığını sordum biri olmadığını söyledi, diğeri de çekinmeden ben erkeklerden hoşlanmıyorum lezbiyenim ben dedi.

Diğer kız ordan gülerek bende lezbiyenim demişti ben şok olmuş bir halde kızlar bende lezbiyenim dedim. Herkez kahkahalar atıyordu böyle bir şey nasıl olurdu aynı odada kalan 3 kızın hepsi lezbiyendi. Şaka gibiydi ama gerçekti. Bütün gece ufak tefek temaslarda bulunuyor ve şakalaşıyorduk ve uykumu gelmişti.

İki yatağı birleştirmiş ve üçümüz yan yana yatmaya karar vermiştik. Yatağa uzanmış ve üzerimize yorgan ve battaniyeleri çekmiştik. Ortada bizden bir yaş büyük olan oda arkadaşımız vardı. Yataga yatmamızın üzerinden 5 10 dakika geçmişti ortadaki aylinin elleri hareketlenmeye başladı. Kızlar ben duramıyorum yerimde deyip bir eliyle benim amımı bir eliyle de değer arkadaşın amını geceliğin üzerinden oynamaya başladı biz deli gibi azmıştık ve ben aylinin elini tutup geceliğin içine soktum aylin amımı deliler gibi okşuyor ve parmaklarını amıma sokuyordu.

Ben de aylinin amına elimi atmış ve onun amınıda deli gibi okşuyordum. Artık iş çığırından çıkmıştı üzerimizden yordanı falan attık ve soyunmaya başladık hepimiz. Ve grup yapmaya başladık aylin benim amımı yaliyor ben berilin amını yalıyodum sonra yer değiştiriyorduk. Hem yalıyor hem parmaklıyorduk ve bu şekilde yaklaık 1 1 buçuk saat yiyişim elleştikten sonra üçümüzde sırayla bolamıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder