29 Nisan 2018 Pazar

Liseli Seks Hikayeleri;

Soyunma Odasında Beni Nasıl Siktiler?

Merhaba Liseli Seks Hikayeleri severler. Bugün sizlerde son zamanlarda hiç duymadığınız okumadığınız cinsten başımdan geçen ve soyunma odasında beni nasıl siktiler hikayesini anlatacağım. Şimdiden hepinize iyi boşalmalar. Ellerinize kuvvet.

Ben alara 18 yaşında genç ve çok güzel bir kızım. Yaşıma göre oldukça iri ve dolgun göğüslerimin yanında bir o kadar da güzel ve dolgun bir kalçaya sahibim açıkçası bu özelliğim ile ne giyersem giyeyim her zaman erkeklerin okulda falan hep gözlerinin üzerimde olduğunu biliyorum ama bu zaten benim hoşuma gittiğinden ses etmiyorum kimseye.

Hatta biliyorum ki sınıftaki erkekle eteğimin altına bakabilmek için derste bilerek yere bişeyler atıp eğilip bana bakıyorlar sıranın altından ben de orosuluk olsun diye onlar eğildiğinde bacaklarımı daha da açıp iyice bakmalarını sağlıyorum. Neyse bir gün beden dersine girecektik ve haliyle soyunma odalarına gidip üzerimizi değiştirip eşofmanlarımızı giyecektik.

Neyse kızlar kendi soyunma odasına gidiyordu, erkekler ise kendi soyunma odasına. Neyse bütün kızlar üzerlerini değiştirmiş ve aşağıya inmişlerdi sıraya geçmek için bende soyunmuştum üzerimde sadece südyen ve külot vardı ama daha giyinmemiştim telefonla uğraşıyordum. Neyse tam telefonu kapadım giyinmeye başlıcam içeriye sınıftan iki erkek girdi ve ve hoca seni çağırıyor dedi ve beni gördüler o halde bende tam südyenimi çıkarmıştım.

Her şeyim ortadaydı. Çocukların gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve içeri girip soyunma odasının kapısını kitlemişlerdi. Üzerime geliyorlardı. Onlar geldikçe ben kaçıyordum, ben kaçtıkça geliyorlardı derken sonunda köşeye sıkışmıştım. Birbirlerine baktılar ve göğüslerimi yalamaya başladılar. Deliler gibi yalıyorlar ısırıyorlardı göğüslerimi.

Ben onlar göğüs uçlarımı emim ısırdıkça kendimden geçiyor azıyordum sonra hemen soyunmaya başladı bunlar. Yaşlarına göre onlarında hiç fena sikleri yoktu. Ben biriyle öpüşürken diğeride benim amımı götümü yalıyordu. Bende bir yandan bunların sikleri ile oynuyordum. Sonra çok vaktimizin olmadığını ve hızlıca sikişip gitmemiz gerektiğini söylediler.

Ama ben bakireydim ve amımı sikemezsiniz olmaz dedim bunlarda o zaman götten sikeriz dediler. Biri hemen arkama geçti ve sikini yavaşça götüme sokmaya başladı diğeride hemen sikimi ağzıma verdi. Siki götümde  olan baya soktu hepsini götüme ben inanılmaz acı çekiyor ama ağzımdaki yarraktan dolayı bağıramıyordum gözlerimde dolmuştu.

Ama aradan çok geçmeden alışmıştım sikini yaladığım çocuk boşalmıştı ağzıma önce onun döllerinin hepsini yuttum. Arkadaki çocuk boşalmak bilmiyor hala sikiyordu o siktikçe ben kendimden geçiyor ve deliler gibi inliyordum. Sikin benii ahhh götümü delin ikiniz aynı anda girin içime tüm deliklerimi doldurun her tarafıma boşalın offf dayanamıyorum ohhh hadi daha sert sik kökle sikini götüme derken çocuk dayanamayıp sikini çıkardı ve oda tüm döllerini ağzıma boşalttı ve onun döllerini de yuttuk.
Normalde diğer çocukta sikecekti götten ama çok geç kalmıştık ve her an biri gelebilirdi o yüzden hemen hazırlandık ve temizlenip gittik. Ama başka zaman yine bu olayı tekrarlamak için sözleştik ve tekrar buna benze olaylar yaşadık defalarca. Onları da daha sonraki yazılarımda anlatırım. Kendinize iyi bakın.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil