29 Nisan 2018 Pazar

Aldatma Hikayeleri;

Kocamı Tatilde Nasıl Aldattım?

Merhaba Aldatma Hikayeleri severler. Sizlere bu hikayem de kocamı tatilde nasıl aldattığımı anlatacağım. Yaz tatili için kocamla beraber çalıştığımız yerden izin alıp deniz kıyısında bir otele rezervasyon yaptırmıştık.

Açıkçası ikimizde fazlaca azgın olduğumuz için yanımıza bir sürü kondom vs almıştık. Çünkü bu tatil her açıdan bizi rahatlatacaktı. Tatil zamanı gelip çatmıştı. Hazırlandık ve yola koyulduk. Otele vardığımızda akşam saatiydi. İkimizde oldukça yorulmuş vaziyyette akşam yemeğin, yedikten sonra odamıza çıkıp uyumayı tercih ettik. Açıkçası ben biraz sırnaşsamda kocam çok yorgun olduğunu söyledi.

Ve ilk gecemiz böyle bitmişti. Ertesi sabah hazırlanıp denize girmek için sahile indik. Biraz yüzdükten sonra güneşlenirken denizden çıkan erkeklerden bazıları gözüme çarptı. Düzgün vücutlu ve kaslılardı. Şaşırtıcı bir şekilde yarraklarıda sortlarının üzerinden fazlası ile belli oluyordu. İnanın o yarrakları görünce öyle azdım ki kocamın üzerine atlamamak için kendimi zor tuttum.

Kocama ne kadar odamıza çıkalım desem de daha erken deyip beni geçiştirdi. Akşam olmuştu. Bir şeyler yedikten sonra bar tarafına geçip bir şeyler içip deliler gibi dans etmeye başladık. Kocam yorulup bir şeyler içmeye devam ediyordu. Ben ise hala deliler gibi dans ediyordum. Bugün denizden çıkarken gördüğüm erkeklerinde barda yanımda dans ettiklerini gördüm.

Tabii ki aklım hala o şortlarının üzerinden görünen kocaman yarraklarındaydı. Ben dansın ritmine kendimi kaptırmışken etrafımdaki erkeklerle iyice yakınlaştığımı fark errim. Hatta ara ara sürtünmeler oluyor ama ben kalabalıktan dolayı bozuntuya vermiyordum. Neredeyse 1 haftadır sikişmiyordum o yüzden hoşuma da gitmeye başlamıştı.

O ara barda oturan kocama döndüğümde içmeye devam ettiğini ve kafasının yavaş yavaş güzel olmaya başladığını gördüm. Ben hala dans etmeye devam ediyordum. Artık temaslar artmış ve iyiden iyiye yakınlaşmıştık dans eden erkeklerle. Resmen erkeklerin ortasında kalmıştım. Ve yarraklarını artık kalçamda hissebiliyordum rahatlıkla.

Benim tepki vermememden cesaret alarak. Götüme elliyor elbisemin üstünden yarraklarını neredeyse götüme sokuyorlardı. Ve ben inanılmaz zevk alıyordum. O an orda sikseler sesimi bile çıkarmazdım herhalde. Tabii ki kocam oradayken böyle bir şey olması mümkün değildi. Kocamın yanına gidip çok içtiğini gidip odaya yatmasını benimde biraz daha durup geleceğimi söyledim.

Kocam odaya çıktıktan sonra gözüme kestirdiğim fazlası ile yakışıklı uzun boylu ve kaslı vücudu olan sarışın çocuğun yanına gittim ve onunla dans etmeye başladım. Artık bizimkisi danstan çıkıp sevişmeye doğru gidiyordu. O anın vermiş olduğu azgınlıkla çocuğu elinden tutup tuvalete götürdüm ve deliler gibi sevişmeye başladık.

İkimizde o kadar azgındık ki ön sevişme 1-2 dakika sürdü sanırım maksimum. Daha sonra şortunu indirdi ve amımı tükürükletim o koca yarragını amıma soktu. Kocamu-ın yarragına göre o kadar büyüktü ki o an çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. 10 15 dakika süren git geller sonucu ben boşalmıştım bile.

Daha sonra yarragını amımdan çıkarıp ağzıma verdi ağzımın içinde yarrağını 2-3 dakika daha yaladıktan sonra ağzımın içine öyle bir boşaldı ki ben öyle bir boşalma görmedim hayatımda. Döller ağzımdan taşmış elbisem döl içinde kalmıştı. Ağzımda kalan dölleri yuttuktan sonra. Temizlendik ve ikimizde tuvaletten çıktık.

Bu olayı da kocama hiçbir zaman anlatmadım. Ne yapayım. Beni bırakmasaydı. Ben bu kadar azgınken beni sikseydi oda ama değil mi? Tabii ki bu kocamı son aldatışım olmadı. Sonuçta başka yarakların tadını almıştım bir kere.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil